3 Haziran 2015 Çarşamba

ÇARPMA OYUNU

Çarpım tablosunu ezberlemek yada ezberlememek işte bütün mesele bu! (2) :))


Aldığım mesajlarda sürekli çarpma materyali isteniyordu. İşte size çarpma oyunu:)

Müdür yardımcılığına başladığımdan beri ders anlatmayı çok özledim. Sizler okul kapansa da bitse artık derken bense derse girememenin özlemini çekiyorum. 
Ve sonunda kendime öğrenci buldum. :) Okulumuzdaki kaynaştırma öğrencilerine destek odası açtık. 4 öğrencim var. Hepsine teker teker özel ders anlatıyorum. Kimi okumayı bilmiyor, kimi sayıları, kimi işlemleri...  Özel öğrencilere özel materyaller hazırlamak gerek. 

Yaptığımız çok basit bu materyalle ritmik sayma yapıyoruz. Parmaklarımıza geçirdiğimiz sayılar çarpmanın mantığını anlamamıza yardımcı oluyor. Birim küplerle de çalışmamızı destekledik. 








Buradan çarpmanın temeli olan  başka bir ritmik sayma etkinliğimize ulaşabilirsiniz

4 yorum:

  1. Bizde etkinliklerinizi özledik hocam.Sizden gördüklerimi kızımla yapıyordum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah tşk ederim fatma hocam. Aksaray şurası hemen. Konyaya gelince görüşelim inşallah; )))

      Sil
  2. Müdür Yardımcılığı demek, sizingibi idealist yenilikçi müdür yardımcılara, müdürlere ihtiyaç var... çok sevindim açıkçası... yolunuz açık olsun... :)) kolay gelsin...

    YanıtlaSil